Asistent/ka prodeje (inside sales)
CKD Europe Czech o.z. nabízí volné pracovní místo v oboru obchodu a cestovního ruchu na pozici Asistent/ka prodeje (inside sales). Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je CKD Europe Czech o.z., okres Kolín. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.6.2022. Další informace Vám poskytne Ing. Filip Mareš, , tel.: , e-mail: fmares@ckdeu.com.
Zaměstnavatel:
CKD Europe Czech o.z.
Místo výkonu práce:
Kolín
Platové ohodnocení:
35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
Od 1.6.2022 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
První kontakt:
e-mail: fmares@ckdeu.com.
Prosíme o poslání strukturovaného životopisu v češtině a angličtině.
Pracovní doba Po-Pá: 8:30 - 17:00 hod (včetně obědové přestávky).
Co vás čeká:
Aktivní komunikace s evropskými zákazníky a distributory
Tvorba nabídek pro zákazníky a distributory na základě jejich poptávek s využitím vnitrofiremního systému
Zpracování objednávek od zákazníků a distributorů do vnitrofiremního systému
Objednávání zboží v Japonsku
Příjem objednaného zboží na sklad
Řízení dodávek objednaného zboží zákazníkům a distributorům ze skladu v Nizozemí (Amsterdam) nebo Japonska (Nagoya). Komunikace s přepravními společnostmi.
Komunikace s výrobními závody v Japonsku týkající se potvrzování termínů výroby a termínů odesílání objednaného zboží
Posílání faktur zákazníkům a distributorům.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Hledáme primárně středoškoláka či vysokoškoláka, ale ani šikovného člověka se střední odbornou školou a zkušeností v oboru rozhodně nezavrhneme
Cizí jazyky - naši klienti nejčastěji mluví anglicky a bude potřeba s nimi hovořit po telefonu a psát e-maily srozumitelně a na úrovni. Pokud například našim klientům z Rakouska a Německa nabídnete komunikaci v němčině, bude to pro Vás výhodou.
MS Office - ve Wordu byste měli umět udělat ucelenou nabídku, v Excelu zpracovat kontingenční tabulku a v Outlooku si sami nastavit svůj podpis podle firemních požadavků.
Výhodou pro Vás bude …
… znalost procesů zahraničního obchodu.
… pokud se nebudete zdráhat klientům zavolat, aktivně s nimi mluvit o nastalé situaci a navrhnout jim řešení.
… když se nebudete obávat ptát se, jestliže si nejste jisti dalším krokem ve Vaší práci.
… pečlivě kontrolovat svoji práci, než ji odešlete do dalšího procesu.
… že vnitrofiremní počítačový systém Vás naučíme ovládat zde v Česku pod dohledem nejen českých, ale i Japonských kolegů.
Co Vám můžeme nabídnout:
Práci na plný úvazek na pracovní smlouvu. Jsme otevření oboustranné diskusi a máme touhu se dohodnout na podmínkách, které budou vyhovovat jak Vám, tak i naší společnosti.
Možnost práce z domova po zapracování (homeoffice)
Firemní notebook a telefon
Proplácení nákladů na dojíždění
Práci v nově zrekonstruované kanceláři s vlastním kuchyňským koutem.
5 dnů dovolené navíc.
První kontakt
Kontaktní osoba: Ing. Filip Mareš
E-mail: fmares@ckdeu.com
Referenční číslo ÚP:
25280260766
Poslední aktualizace:
5.5.2022